A A A K K K
для людей із порушенням зору
Цуманська громада
Волинська область, Луцький район

Про затвердження звіту про виконання бюджету Цуманської територіальної громади за І півріччя 2021 року

Дата: 17.08.2021 15:05
Кількість переглядів: 214

 

ЦУМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ

 

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

від ___серпня 2021 р.               смт. Цумань                                       №____

 

Про затвердження звіту про виконання бюджету Цуманської територіальної  громади за І півріччя 2021 року

 

Відповідно до пункту 23 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 80 Бюджетного кодексу України, враховуючи рекомендації спільного засідання постійної комісії з питань бюджету, фінансів, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, селищна рада

ВИРІШИЛА:

1. Інформацію про підсумки виконання бюджету територіальної громади за І півріччя 2021 року взяти до відома (додаток 1).

2. Затвердити звіт про виконання бюджету територіальної громади за І півріччя 2021 року по доходах в сумі 78103809,45 грн., та видатках в сумі 73197629,56 грн.в тому числі:

- по загальному фонду бюджету: доходи в сумі 77716352,58 грн., в т. ч. міжбюджетні трансферти 57383461,00 грн.; видатки в сумі 69767515,00 грн.;

- по спеціальному фонду бюджету: доходи в сумі 387456,87 грн..; видатки в сумі 3430114,56 грн.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

 

Селищний голова                                Анатолій ДОРОШУК

 

 

Додаток 1

Інформація про виконання бюджету Цуманської

територіальної громади за І півріччя 2021 року

 

За І півріччя 2021 року до загального фонду бюджету ТГ при річному уточненому призначенні 137955145,00 грн. та на І півріччя 74211491,00 грн. фактично надійшло доходів на суму 77716352,58 грн. (104,72%), з них власних доходів при призначенні 16828030,00 грн. надійшло 20332891,58 грн. (сума перевиконання становить 3504861,58 грн. – 120,83%), офіційних трансфертів при призначенні 57383461,00 грн. надійшло 57383461,00 грн. (100,00%).

Планові показники податкових надходжень загального фонду виконані на 120,42 % - надійшло 20098669,22 грн. та неподаткових надходжень на 143,50% -надійшло 196593,56 грн., з них по основних бюджетоутворюючих платежах:

- податок та збір на доходи фізичних осіб – надійшло 14549223,22 грн. та виконання запланованих обсягів склало 123,30 %;

- внутрішні податки на товари та послуги (акцизний податок)  –  надійшло 393955,30 грн. та виконання запланованих обсягів склало 122,73%;

- єдиний податок – надійшло 3080333,25 грн. та виконання запланованих обсягів склало 111,12 %;

- податок на майно – надійшло 1190733,66 грн. та виконання запланованих  обсягів склало 108,60% , в т. ч. плати за землю – надійшло 992125,27 грн. та

виконання запланованих обсягів забезпечено на 104,88 %;

- плата за надання адміністративних послуг – надійшло 152252,63 грн. та

виконання запланованих обсягів склало 113,62 %.

До спеціального фонду бюджету при уточненому річному призначенні 2274900,00 грн. та на І півріччя 1379900,00 грн. фактично зараховано доходів на суму 387456,87 грн. (28,08 %), з них власних доходів при призначенні 495000 грн. надійшло 387456,87 грн. та офіційних трансфертів при призначенні 884900,00 грн. кошти не надходили.

Зокрема, надійшло:

- плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю – 261309,50 грн.;

- плати за оренду майна бюджетних установ – 50660,54 грн.;

- надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) – 1947,00 грн.;

- екологічного податку – 7993,29 грн., в т. ч. екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря надходжень забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення – 6520,46 грн., надходжень від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти – 749,08 грн., надходжень від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини - 723,75 грн.;

- надходження від відшкодування втрат сільськогосподарського і

лісогосподарського виробництва – 29358,97 грн.;

- грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності - 8887,50 грн.

Офіційні трансферти за І півріччя 2021 року скалали 57383461.00 грн., а саме:

- базова дотація – 10837800,00 грн.;

- освітня субвенція – 44330800,00 грн.;

- субвенція на здійснення заходів соціально-економічного розвитку окремих територій – 436000,00 грн.;

- додаткова дотація – 1606200,00 грн.;

- субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 172661,00 грн.

Уточнене призначення по видатках загального фонду бюджету Цуманської ТГ на І півріччя 2021 року затверджене в обсязі 79504994,00 грн. Всього проведено касових видатків за вказаний період на суму 69767515 грн., або 87,98% до планових призначень.

По КПКВКМБ 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» профінансовано бюджетом громади в обсязі 5299566,03 грн., із яких:

видатки на оплату праці з нарахуваннями - 5134778,56 грн.;

видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 72677,53 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар - 62692,00 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) – 24215,44 грн.;

інші поточні видатки – 4642,50 грн.

По КПКВКМБ 3710160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» профінансовано бюджетом громади в обсязі 432816,85 грн., із яких:

видатки на оплату праці з нарахуваннями - 419699,69 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 10745,16 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) – 2372,00 грн.;

По КПКВКМБ 0111010 «Надання дошкільної освіти» профінансовано на суму 8836989,87 грн., із них :

видатки на оплату праці з нарахуваннями – 7847273,52 грн.;

видатки на придбання продуктів харчування – 434325,81 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 14407,18 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) профінансовано – 16664,75 грн.;

видатки на відрядження профінансовано - 648 грн.;

видатки на оплату водопостачання та водовідведення – 55975,59 грн.;

видатки на оплату електроенергії – 192349,32 грн.;

видатки на оплату інших енергоносіїв – 273397,62 грн.;

інші поточні видатки - 1948,08 грн.

По КПКВКМБ 0111021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» профінансовано на суму 9003976,87 грн., із них :

видатки на оплату праці з нарахуваннями – 6969054,08 грн.;

видатки на придбання продуктів харчування – 520641,24 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 139540,95 грн.,

видатки на оплату послуг (крім комунальних) – 118624,16 грн.;

видатки на відрядження – 15908,56 грн.;

видатки на оплату водопостачання та водовідведення – 27496,92 грн.;

видатки на оплату електроенергії  - 446284,70 грн.;

видатки на оплату інших енергоносіїв – 759411,26 грн.;

інші поточні видатки – 4410,00 грн.

         По КПКВКМБ 0111031 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» профінансовано оплату праці з нарахуваннями 38212116,65 грн.

По КПКВКМБ 0111061 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньї освіти» профінансовано на оплату послуг (крім комунальних) 180778,24 грн.

По КПКВКМБ 0111070 «Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми » профінансовано на суму 720824,03 грн., із них :

видатки на оплату праці з нарахуваннями – 711028,13 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 1272,00 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) – 2220,00 грн.;

видатки на оплату водопостачання та водовідведення – 4612, 30 грн.;

видатки на оплату електроенергії – 1068,84 грн.;

видатки на оплату інших енергоносіїв – 622,76 грн.

По КПКВКМБ 0111080 «Надання спеціальної освіти мистецькими школами» профінансовано на суму 1117359,73 грн., із них :

видатки на оплату праці з нарахуваннями – 1081326,12 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар - 5000 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) – 4852,54 грн.;

видатки на оплату електроенергії – 985,74 грн.;

видатки на оплату природного газу – 23878,02;

видатки на оплату інших енергоносіїв – 237,31 грн.

По КПКВКМБ 0111142 «Інші програми у сфері освіти» касові видатки за І півріччя склали 27990,16 на програму «Шкільний автобус».

По КПКВКМБ 0111200 «Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» профінансовано 132937,00 грн. на оплату праці з нарахуваннями.

По КПКВКМБ 0111210 «Надання освіти за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» профінансовано 25886,00 грн. на оплату праці з нарахуваннями.

По КПКВКМБ 0112010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» поточні трансферти склали за І півріччя 2021 року 161428,08 грн. на оплату енергоносіїв та оплату праці інтернів КНП Цуманської РЛ.

По КПКВКМБ 0113121 «Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб» профінансовано 91780,47, зокрема:

видатки на оплату праці з нарахуваннями – 88545,47 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 3235,00 грн.

По КПКВКМБ 0113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» профінансовано 46620,00 грн. на програму оздоровлення та відпочинку дітей Цуманської селищної ради.

По КПКВКМБ 0113210 «Організація та проведення громадських робіт» профінансовано оплачувані громадські роботи на суму 6029,43 грн. на оплату праці з відрахуваннями підсобних робітників для надання посильної допомоги одиноким особам похилого віку по обробітку земельних ділянок, ремонту житлових приміщень та вирішення інших  соціальних питань на території Липненської, Холоневицької, Сильненської сільських рад.

По КПКВКМБ 0113241 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» профінансовано 932057,57 грн., зокрема:

видатки на оплату праці з нарахуваннями – 930693,57 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 1364,00 грн.

По КПКВКМБ 0113242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» відповідно до Програми соціального захисту населення Цуманської ТГ на 2021 рік виконкомом виділено 7 матеріальних допомог на лікування - 3500 грн. на поховання; 1 матеріальна допомого на ліквідацію наслідків пожежі – 5000 грн.; 4 одноразові допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку - 14480 грн.; 60 матеріальних допомог на лікування – 89525 грн.

По КПКВКМБ 0114030 «Забезпечення діяльності бібліотек» касові видатки за півріччя складають 149401,52 грн.

По КПКВКМБ 0114040 «Забезпечення діяльності музеїв і виставок» профінансовано на суму 73960,28 грн. на оплату праці з нарахуваннями.

По КПКВКМБ 0114060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів» профінансовано на суму 1554985,99 грн., із них:

видатки на оплату праці з нарахуваннями – 1366879,9 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 1000,00 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) – 151156,59 грн.;

видатки на оплату електроенергії – 18648,91 грн.;

видатки на оплату інших енергоносіїв – 17300,59 грн.

По КПКВКМБ 0115061 «Забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» та проведення фізкультурно-масових заходів серед населення регіону» відповідно до  Програми розвитку фізичної культури і спорту на території Цуманської ТГ на 2021 рік виділено 50000 грн.; всього профінансовано за вказаний період 20950,00 грн

По КПКВКМБ 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів» відповідно до Програми  розвитку комунального господарства та благоустрою на території Цуманської територіальної громади на 2021 рік профінансовано на оплату послуг суму 474786,45 грн.

По КПКВКМБ 0117110 «Реалізація програм в галузі сільського господарства» відповідно до Комплексної програми по АПК на 2021-2026 роки  Цуманської територіальної громади виділено 14350,00 грн., видатки не проводились.

По КПКВКМБ 0117130 «Здійснення заходів із землеустрою» відповідно до Програми розвитку земельних відносин, раціонального використання та охорони земель на території Цуманської селищної ради на 2021-2022 роки виділено 50000,00 грн., з них профінансовано 28350,00 грн.

По КПКВКМБ 0117350 «Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації) профінансовано 29800,00 грн.

По КПКВКМБ 0117413 «Інші заходи у сфері автотранспорту» профінансовано видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар у суммі 5000,00 грн. на ремонт сільського автобуса.

По КПКВКМБ 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету»  профінансовано видатків на суму 40000,00 грн. на поточний ремонт вулиць та грейдерування вулиць з ґрунтовим покриттям Цуманської ТГ.

По КПКВКМБ 0118130 «Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони» профінансовано на сумму 704763,12 грн., з них:

видатки на оплату праці з нарахуваннями – 677356,46 грн.;

видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 26009,70 грн.;

видатки на оплату послуг (крім комунальних) – 407,53 грн.;

видатки на оплату електроенергії – 989,43 грн.

По КПКВКМБ 3719770 «Інші субвенції з місцевого бюджету» при уточненому призначенні проведено фінансування видатків на суму 1352852,00 грн., зокрема

  • інша субвенція Ківерцівській ТГ на Ківерцівський ЦПМД харчові продукти для спеціальних медичних цілей для дітей хворих на фенілкетонурію - 250000 гривень;
  • інша субвенція Управлінню соціального захисту населення для виплат компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги і покриття витрат на її доставку - 8300 гривень;
  • інша субвенція Волинському обласному бюджету в сумі 560002 гривень з них на: оплату сертифікатів прийняття в експлуатацію амбулаторій загальної практики сімейної медицини (Реконструкція будівлі денного стаціонару і дитячого відділення Цуманської районної лікарні під амбулаторію загальної практики сімейної медицини в смт. Цумань, Ківерцівського району, Волинської області) – 10442 гривень;

на співфінансування витрат для придбання телемедичного обладнання для амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. А,Філатова,6, смт.Цумань – 10890 гривень;на співфінансування витрат для придбання телемедичного обладнання для амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільна,16, с.Липне – 10890 гривень;на співфінансування витрат для придбання телемедичного обладнання для амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній,12, с.Холоневичі – 10890 гривень;на співфінансування витрат для придбання телемедичного обладнання для амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Лісовій,20, с.Грем’яче – 10890 гривень; на будівництво ЗЗСО І-ІІІ ст. в с.Башлики – 506000 гривень;

  • субвенція Ківерцівській ТГ на надання соціальних послуг у відділенні стаціонарного догляду для постійного проживання – 97270,00 грн.;
  • субвенція Ківерцівській ЦПМД на заробітну плату і утримання – 342280, 00 грн.;
  • субвенція на КУ Обєднаний трудовий архів територіальних громад сіл, селищ і міста Ківерцівського району Волинської області» - 95000,00 грн.

По КПКВКМБ 01110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» за рахунок  плати за оренду майна бюджетних установ та інших джерел власних надходжень використано 91467,12 грн., з них:

-  видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 56895,02 грн.;

-  видатки на оплату послуг (крім комунальних) – 29504,00 грн.;

- інші поточні видатки – 5068,10 грн.

По КПКВКМБ 0111010 «Надання дошкільної освіти» за рахунок батьківської плати придбано продукти харчування на суму 204566,32 грн.

По КПКВКМБ 0111021  «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» здійснено видатки на предмети, матеріали, обладнання та інвентар у суммі 5074,68 грн.

По КПКВКМБ 0111061 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» профінансовано на суму 1551272,67, з них:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 604300, 00 грн.;
  • - капітальний ремонт інших об’єктів – 946972,67.

По КПКВКМБ 0111080 «Надання спеціальної освіти мистецькими школами» проведено видатків на предмети, матеріали, обладнання та інвентар у суммі 19718,00 грн.

По КПКВКМБ 0114040 «Забезпечення діяльності музеїв і виставок» проведено видатків на предмети, матеріали, обладнання та інвентар у суммі 6152,23 грн.

По КПКВКМБ 0114060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів» проведено видатків на суму 19472,51 грн.

         Вільний залишок бюджетних коштів на початок року по бюджету розвитку (спеціальному фонду) в сумі 494000 грн. було направлено як іншу субвенцію Волинському обласному бюджету на будівництво ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Башлики.

По субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій було виділено Цуманській ТГ на 2021 рік 827372, 00 грн.; касові видатки за І півріччя склали 436000,00 грн.

По КПКВКМБ 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» касові видатки складають 567499,00 грн.

Субвенція на здійснення природоохоронних заходів складає              284900,00 грн., фінансування по даній субвенції не проводилось.

Щодо субвенції з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на капітальний ремонт проїзної частини вул. Набережної с. Башлики у сумі 1000000,00 грн. фінансування не проводилось.

 

 

 

 

 

 

       Начальник відділу фінансів                          Іванна ПРИВИДЕНЕЦЬ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь