A A A K K K
для людей із порушенням зору
Цуманська громада
Волинська область, Луцький район

Про бюджет Цуманської селищної територіальної громади на 2022 рік

Дата: 17.12.2021 15:50
Кількість переглядів: 213

 

ЦУМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

 

             РІШЕННЯ (ПРОЄКТ)

                 

 

від  «     »   грудня   2021р.            смт.Цумань                                        12/       

 

 

     

 

Про  бюджет Цуманської селищної

територіальної громади на 2022 рік

                

                                                      

03524000000

(код бюджету)

 

       Керуючись Бюджетним кодексом України та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

         1. Визначити на 2022 рік:

        доходи  бюджету селищної територіальної громади у сумі 160509711  гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету селищної територіальної громади –  155896011  гривень, доходи спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади –  4613700  гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;

        видатки бюджету селищної територіальної громади у сумі 160509711 гривень, у тому числі  видатки загального фонду бюджету селищної територіальної громади – 155896011   гривень, видатки спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади – 4613700  гривень;

         оборотний залишок бюджетних коштів бюджету селищної територіальної громади на 2022 рік у розмірі 100000 гривень, що становить 0,07 відсотка видатків загального фонду бюджету селищної територіальної громади, визначених цим пунктом;

         резервний фонд бюджету об’єднаної територіальної громади у розмірі 70000 гривень, що становить 0,05 відсотка видатків загального фонду бюджету селищної територіальної громади, визначених цим пунктом.

        2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету селищної територіальної громади на 2022 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами  згідно з додатком 2 до цього рішення.

         3. Затвердити на 2022 рік міжбюджетні трансферти згідно із додатком 3 до цього рішення.

 

  Відповідно до пункту 48 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України установити, що кошти цільових субвенції з бюджету громади (крім субвенцій, що надаються за рахунок коштів цільових трансфертів з державного бюджету), визначені у розписі бюджету громади як видатки споживання, можуть спрямовуватись з інших бюджетів на видатки розвитку відповідно до цільового призначення субвенцій, визначеного у додатку 2 до рішення.

 

    Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України надати право селищному голові вносити зміни в частині збільшення показників міжбюджетних відносин державного та інших місцевих бюджетів з бюджетом селищної територіальної громади у період між сесіями селищної ради протягом року.

        4. Затвердити розподіл витрат бюджету селищної територіальної громади на реалізацію місцевих програм   у сумі  605000 гривень згідно із додатком 4 до цього рішення.

        5. Установити, що у загальному фонді бюджету Цуманської селищної територіальної громади на 2022 рік:

1) до доходів загального фонду належать доходи, визначені статтею  64 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтями 97 та 101 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 69¹ та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України);

2) джерелами формування у частині фінансування є джерела, визначені пунктом 4 частини 1 статті 15, статті 72 Бюджетного кодексу України.

        6. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади на 2022 рік:

1) у частині доходів є доходи та трансферти, визначені статтею 69¹ Бюджетного кодексу України;

2) у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України та залишок коштів спеціального фонду.

 

        7. Установити, що у 2022 році кошти, отримані до спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади:

   згідно з пунктом 1 частини 1 статті 69¹ Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною 2 статті 71 Бюджетного кодексу України;

   згідно з пунктом 2 частини 1 статті 69¹ Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на охорону та раціональне використання природних ресурсів;

   згідно з пунктом 4 та 4¹ частини 1 статті 69¹ Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію природоохоронних заходів;

згідно з пунктом 6 частини 1 статті 69¹ Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною 4 статті 13 Бюджетного кодексу України;

згідно з пунктом 8 частини 1 статті 69¹ Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на видатки цільового фонду, створеного селищною радою;

згідно з пунктом 9 частини 1 статті 69¹ Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на заходи, визначені надавачами відповідних субвенцій;

       8. Визначити на 2022 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету селищної територіальної громади видатки загального фонду на:

оплату праці працівників бюджетних установ;

нарахування на заробітну плату;

придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів;

забезпечення продуктами харчування;

оплату комунальних послуг та енергоносіїв;

соціальне забезпечення;

поточні трансферти місцевим бюджетам;

оплату енергосервісу.

       9. Відповідно до частини 8 статті 16 Бюджетного кодексу України дозволити начальнику відділу фінансів Цуманської селищної ради у 2022 році здійснювати розміщення на конкурсних засадах тимчасово вільних коштів бюджету Цуманської селищної територіальної громади на депозитах в установах банків з зарахуванням відсотків за їх користування до загального фонду бюджету Цуманської селищної територіальної громади, та шляхом придбання державних цінних паперів.

      10. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право голові селищної ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позики на покриття тимчасових касових розривів Цуманської селищної територіальної громади, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.

 

       11. Головним розпорядникам коштів бюджету селищної територіальної громади забезпечити:

1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цього рішення;

2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних повноважень та проведення оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

3) доступність інформації про  бюджет селищної територіальної громади відповідно до законодавства, а саме:

здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2023 року;

оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;

4) взяття бюджетних зобов'язань та здійснення витрат бюджету з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства;

5) проведення у повному обсязі розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання.

12. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України надати право голові селищної  ради за погодженням з постійною комісією селищної ради з питань  фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій і міжнародного співробітництва  перерозподіляти видатки загального та спеціального фонду, визначені  головним розпорядникам коштів бюджету селищної територіальної громади цим рішенням, без зміни загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів селищного бюджету, в тому числі у частині перерозподілу:

1) видатків між бюджетними програмами, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади;

2) видатків у межах однієї бюджетної програми, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади, та за економічною класифікацією видатків, з урахуванням обмежень, визначених частиною 11 статті 23 Бюджетного кодексу України;

3) коштів на реалізацію  селищних програм, що фінансуються з бюджету селищної територіальної громади;

4) об’єктів, видатки на які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади.

    Установити, що, у разі зміни назв структурних підрозділів селищної ради, повноваження головних розпорядників коштів бюджету територіальної громади, визначених цим рішенням, передаються структурним підрозділам селищної ради, які є їх правонаступниками.

    Цуманській селищній раді, управлінню Державної казначейської служби України у Волинської області після зміни назв структурних підрозділів селищної ради забезпечити зміни назв розпорядників коштів бюджету селищної територіальної громади у документах, що використовуються у бюджетному процесі.

    Установити, що передача бюджетних призначень від головних розпорядників коштів бюджету територіальної громади новоствореним  структурним підрозділам селищної ради у 2022 році здійснюється відповідно до вимог частини 6 статті 23 Бюджетного кодексу України.

    13. Відділу фінансів селищної ради у разі внесення змін до чинних нормативно-правових документів Міністерства фінансів України щодо класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів забезпечити врахування відповідних змін при складанні і виконанні розпису бюджету селищної територіальної громади на 2022 рік та врахувати зміни у класифікації видатків і кредитування місцевих бюджетів при поданні пропозицій щодо внесення змін до цього рішення.

    14. Додатки 1 – 4 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

    15. Рішення про  бюджет селищної територіальної громади на 20221рік набирає чинності з 01 січня 2022року.

     16.   Секретарю селищної ради Януль Т.І. забезпечити оприлюднення цього рішення в десятиденний строк з дня його прийняття відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України.

     17. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

 

 

 

 Селищний голова                                                              Анатолій ДОРОШУК

   Привиденець І.М.

 

 

 

Пояснювальна записка до  проєкту рішення селищної ради

„Про   бюджет Цуманської селищної територіальної громади на 2022 рік”

 

 Рішення селищної ради «Про бюджет Цуманської селищної територіальної громади на 2022 рік» підготовлено відповідно до  положень діючої редакції Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік», Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки, схваленого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2021 року № 568, особливостей складання розрахунків до проєктів бюджетів на 2022 рік, повідомлених листом Міністерства фінансів України від 12 серпня 2021 року № 05110-14-6/25338. При складанні проєкту бюджету селищної територіальної громади на 2022 рік відділом фінансів та розпорядниками коштів селищного бюджету враховано окремі показники та завдання бюджетної політики на середньостроковий період, визначені Прогнозом бюджету Цуманської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки . У Прогнозі бюджету селищної територіальної громади на 2022-2024 роки наведено зовнішні та внутрішні ризики невиконання прогнозних показників, із врахуванням того, що середньострокове бюджетне планування в Україні вперше реалізується на місцевому рівні і не пройшло належного опробування на державному рівні. Підготовка проєкту бюджету селищної територіальної громади на 2022 рік здійснювалася з врахуванням прийнятого розпорядження селищного голови  «Про організацію складання проєкту бюджету селищної ТГ на 2022 рік» з метою забезпечення ефективного формування показників бюджету селищної ТГ та використання наявних фінансових ресурсів.

 

Соціально-економічний стан громади та хід виконання бюджету у поточному році

 

Цуманська  селищна  територіальна громада була утворена в жовтні 2017 року внаслідок об'єднання трьох сільських  та селищної рад:


  • Берестянська  сільська рада - населення  912 чол. 
  • Холоневичівська  сільська рада - населення  1303чол.
  • Липненська сільська рада - населення  1892 чол.
  • Цуманська селищна рада  - населення       7165 чол.

Берестянській сільській раді підпорядковуються такі населені пункти:

  • село  Берестяне (912 чол.)

Холоневичівській сільській раді підпорядковуються такі населені пункти:

  • село Холоневичі  (1045 чол.)
  • село Знамирівка (258 чол.)

Липненській сільській раді підпорядковуються:

  • село Липне (1892 чол.)

Цуманській селищній раді підпорядковуються такі населені пункти:

  • смт. Цумань ( 6703 чол.)
  • с. Кадище (462 чол.)

23 грудня 2018 року   до  Цуманської  ТГ доєдналась  Сильненська сільська рада

Сильненській сільській раді  підпорядковуються населені пункти

  • село Сильне (526 чол.)
  • село Городище (706 чол.)
  • село Клубочин (115 чол.)

 

В жовтні 2020 року до Цуманської ТГ доєдналося ще три сільські ради:

Капилівська сільська рада

  • село Карпилівка (2154 чол.)

 

Грем’яченська сільська рада

  • село Грем’яче (702 чол.)
  • село Скреготівка (385 чол.)
  • село Яківці (254 чол.)

Дубищенська сільська рада

  • село Дубище (269 чол.)
  • село Башлики (1261 чол.)
  • село Ромашківка (319 чол.)

 

Станом на 01 січня 2022  року в громаді проживає          18 014 осіб

 

 

 

Діяльність  територіальної громади у 2021 році була направлена на запровадження принципів прозорості та відкритості в управлінні, посилення позитивних тенденцій в усіх сферах, здійснення модернізації інфраструктури та запровадження заходів з енергозбереження, проведення заходів підтримки малозахищених верств населення.

Завдяки державній підтримці, додатковим бюджетним надходженням вдалося реалізувати важливі проекти, спрямовані на покращення надання послуг населенню.

Основними видами промислової продукції, що виробляються в територіальній громаді є паркет, шпон, пиломатеріали.

Середньомісячна номінальна заробітна плата штатного працівника у січні-жовтні 2021 року становила 11077 грн. (в Україні – 13604  грн.), що на 24,9 відсотка більше, ніж у відповідному періоді 2020 року. Індекс реальної заробітної плати у січні-жовтні 2021 року порівняно з відповідним періодом 2020 року становив 113,6 відсотка (в Україні - 111,3 відсотка).

         За 9 місяців 2021 року до загального фонду бюджету громади при уточненому призначенні на звітний період 106020657 грн. фактично надійшло доходів на суму 108109631,27 грн. ( 101,97%), з них власних доходів при призначенні 28544553 грн. надійшло 30701527,27 грн. ( 107,56 %).    Планові показники податкових надходжень загального фонду виконані на 107,24 % - надійшло 30340380,95 грн. та неподаткових надходжень на 122,25% - надійшло 268947,22 грн., з них по основних бюджетоутворюючих платежах:

    - податок та збір на доходи фізичних осіб - надійшло 21272619,90 грн. виконання запланованих обсягів склало 105,34 %;

    - рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів- надійшло 1283046,84 грн. виконання запланованих обсягів склало 150,60 %;

     - внутрішні податки на товари та послуги (акцизний податок) – надійшло 632627,30 грн. виконання запланованих обсягів склало 126,53%;

     - місцеві податки та збори – надійшло 7152086,91 грн. та виконання запланованих обсягів склало 106,04 %;

           Надійшло офіційних трансфертів на суму 77408104 грн., або 100 % до затвердженого плану на звітний період, з них:

      - дотацій і субвенцій з державного бюджету - 73851372 грн., зокрема:

      - базової дотації – 16256700 грн.;

      - освітньої субвенції – 56378300 грн.;

      - дотацій і субвенцій з місцевих бюджетів - 3556732 грн.

     До спеціального фонду бюджету при уточненому річному призначенні 2338200 грн. та за 9 місяців 776787,22 грн. фактично зараховано власних доходів на суму 656787,22 грн. (81,51 %). Зокрема, надійшло:

       - плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю – 372473 грн.;

      - плати за оренду майна бюджетних установ – 73553,45 грн.;

      - надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) - 1968 грн.;

      - екологічного податку – 11919,91 грн.,;

      - грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 20815,10 грн.,

      - цільові фонди - 100800 грн.

    Уточнене призначення по видатках загального фонду бюджету громади за 9  місяців 2021 року затверджене в обсязі 107425003 грн. Всього проведено  касових видатків за вказаний період на суму 98875660,54 грн., або 92,05 відсотків до планових призначень.

    Уточнене призначення по видатках спеціального фонду бюджету територіальної  громади  за  9 місяців 2021 року затверджене в обсязі 8708686 грн. Всього проведено касових видатків за вказаний період на суму 4751613 грн.

     Незважаючи на вплив негативних факторів на наповнення бюджету громади, зберігається тенденція виконання планових показників надходжень до бюджету територіальної громади (виконання за перше півріччя становило 120,83 відсотків, за 9 місяців – 107,56 відсотків, очікуване за рік - 103 відсотків).

По  бюджету громади на 01 листопада 2021 року розподілено вільних залишків бюджетних коштів в сумі 7159366 грн.

 

                               Міжбюджетні відносини на 2022 рік

 

 Загальний обсяг фінансового ресурсу, що передається бюджету територіальної громади у вигляді міжбюджетних трансфертів з державного та місцевого (обласного) бюджетів, у 2022 році складе 110774711 грн.

Загальний обсяг фінансових ресурсів селищного бюджету з урахуванням трансфертів з державного бюджету та власних доходів складе у 2022 році 160509711 грн.

 У доходах бюджету враховані наступні види міжбюджетних трансфертів з державного бюджету:

- базова дотація - 24318100 грн.;

         - освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 85923700 грн.

З урахуванням нерозподіленої при затвердженні державного бюджету значної частини трансфертів, очікується, що фінансові ресурси, які передаються з державного бюджету місцевим бюджетам області, у ході виконання державного бюджету на 2022 рік будуть збільшуватись.

 Враховано також міжбюджетні трансферти з місцевого (обласного) бюджету, а саме:

 - субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету - 532911 грн.

 Для обрахунку обсягів базової дотації на 2022 рік Мінфіном використовувались офіційні дані звітності Державної служби статистики України щодо наявного населення станом на 01.01.2021 року та Державної казначейської служби України – про фактичні надходження податку на доходи фізичних осіб за 2020 рік.

 Основні умови використання у місцевих бюджетах коштів цільових субвенцій з державного бюджету залишаються у 2022 році у більшості незмінними.

 Обсяг освітньої субвенції для місцевих бюджетів визначено на підставі навчального навантаження та нормативної наповнюваності класів, а також середньої заробітної плати вчителя. Кошти освітньої субвенції в сумі 85923700 грн. будуть спрямовані виключно на  оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів.

Згідно з вимогами Бюджетного кодексу України, додаткова дотація на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я спрямовується на видатки навчальних закладів, крім видатків на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників, та видатки закладів охорони здоров’я з оплати комунальних послуг і енергоносіїв. У 2022 році така дотація спрямовується лише на видатки обласного бюджету.

 

 

 

Доходи  бюджету  селищної територіальної громади на 2022 рік

 

Показники дохідної частини бюджету селищної територіальної громади на 2022 рік розроблені на базі основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку, що затверджені у Бюджетній декларації на 2022 – 2024 роки, із застосуванням норм чинного бюджетного та податкового законодавства. При здійсненні розрахунків обсягу доходів бюджету громади на 2022 рік враховано:

 – прогноз бюджету селищної територіальної громади на 2022-2024 роки;

 – динаміку надходжень податків та зборів за 2018 – 2020 роки та очікувані надходження у 2021 році;

– застосування чинних ставок оподаткування;

 

На 2022 рік дохідна частина бюджету селищної територіальної громади сформована в загальній сумі 160509711 грн., у тому числі 155896011 грн. складають доходи загального фонду та 4613700 грн. – спеціального фонду.           Власні доходи загального фонду складають 45121300 грн., з них планові показники податкових надходжень - 44714000 грн., неподаткових надходжень - 307300 грн.

У структурі доходів загального фонду 68,7 відсотка припадає на податок та збір на доходи фізичних осіб, обсяг якого прогнозується у сумі 30998000 грн. Місцеві податки складають 23,84 відсотка, а саме 10757000 грн. Це найбільш бюджетоутворюючі складові. Питома вага кожного з решти платежів загального фонду складає менше 6 відсотків.

В Законі України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» встановлено, що з метою сталого проходження опалювального періоду 2021/2022 років та забезпечення своєчасних розрахунків за комунальні послуги та енергоносії у 2022 році, як виняток з положень пункту 1 частини другої статті 29 та пункту 1 частини першої статті 64 Бюджетного кодексу України, податок на доходи фізичних осіб (крім податку, визначеного пунктом 11 частини другої статті 29 цього Кодексу), зараховуватиметься до загального  фонду державного бюджету у розмірі 21 відсоток, до загального фонду бюджетів сільських, селищних, міських територіальних громад - у розмірі 64 відсотки. За рахунок вказаних законодавчих змін та очікуваного зростання оплати праці найманих працівників бюджетної сфери та приватного сектору економіки, легалізації заробітної плати, ріст податку на доходи фізичних осіб на 2022 рік заплановано на 17,0 відсотків до фактичного показника надходжень за 2021 рік. При прогнозуванні податку на доходи фізичних осіб враховано збільшення розміру мінімальної заробітної плати, збереження основної ставки оподаткування доходів фізичних осіб в розмірі 18 відсотків та податкової соціальної пільги на рівні 50 відсотків прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Надходження рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів визначено на рівні надходжень у сумі 2152000 грн.

 Надходження до бюджету внутрішніх податків на товари та послуги (акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів) прогнозуються  в сумі 807000 грн.

 До бюджету очікується надходження податку на майно в сумі 3179000 грн. ( з них: плати за землю - 2657000 грн., податку на нерухоме майно - 5020 00 грн.). Прогнозні обсяги орендної плати за землю визначені на основі діючих договорів оренди та фактичного надходження у 2021 році. Транспортний податок з юридичних осіб запланований в сумі 8 000 грн.

Розрахунок надходжень єдиного податку проведено на основі динаміки надходжень за попередні роки і прогнозна сума цього податку у 2022 році становить 7570000 грн. В загальному обсязі податкових надходжень прогноз доходів єдиного податку складає 16,8 відсотка.

Прогнозні показники плати за надання інших адміністративних послуг затверджено в сумі 307300грн.

Обсяг доходів спеціального фонду затверджено в сумі 4613700 грн., з них: плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю – 4500700  грн., плата за оренду майна бюджетних установ – 111 000 грн.), інші джерела власних надходжень – 2 000 грн.

 

 

Видатки  бюджету селищної територіальної громади на 2022 рік

 

Проєкт  бюджету громади на 2022 рік складено з урахуванням вимог програмно-цільового бюджетування на підставі поданих  бюджетних запитів та розрахунків.

Загальний обсяг видатків бюджету  становитиме  160509711грн., в тому числі видатки загального фонду – 155896011 грн, спеціального фонду – 4613700  грн.

Фонд оплати праці працівників установ і закладів бюджетних галузей за загальним фондом враховує виплати за посадовими окладами, доплати і надбавки обов'язкового характеру, матеріальну допомогу на оздоровлення окремим категоріям працюючих у бюджетній сфері, інші виплати, передбачені чинним законодавством.

При здійсненні розрахунків витрат на заробітну плату працівників установ, що утримуються за рахунок коштів бюджету, враховано розмір мінімальної заробітної плати, який з 1 січня 2022 року має становити 6 500 гривень на місяць, з 1 жовтня 2022 року - 6 700 гривень на місяць та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня 2022 року 2893 грн., з 1 жовтня 2022 року – 2982 гривні.

 Ріст середньозваженої мінімальної заробітної плати у 2022 році складе 8,4 відсотка.

 При формуванні окремих видатків соціального характеру враховано прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2022 року - 2189 гривень, з 1 липня - 2294 гривні, з 1 грудня - 2393 гривні.   При формуванні проєкту бюджету видатки на оплату енергоносіїв і комунальних послуг розраховані з урахуванням очікуваного споживання до кінця 2021 року, діючих цін і тарифів, особливостей кожного закладу, у тому числі і щодо проведених заходів з енергозбереження. У середньому видатки з бюджету на оплату енергоносіїв і комунальних послуг заплановані на рівні витрат, врахованих у бюджеті поточного року з урахуванням росту цін.    Витрати на поточне утримання установ передбачені виходячи з обмежених фінансових ресурсів селищного бюджету та з врахуванням потреби забезпечення належного рівня роботи бюджетних закладів та здійснення ними відповідних суспільних функцій.

У межах наявного ресурсу бюджету у видатковій частині на 2022 рік враховано 605000 грн. на реалізацію місцевих програм.

 

З метою зменшення тимчасових касових розривів, що виникатимуть в процесі виконання бюджету міської територіальної громади затверджено оборотний залишок бюджетних коштів бюджету селищної територіальної громади у сумі 100 000 грн. Обсяг оборотного залишку коштів не перевищує граничного розміру у 2 відсотки планових видатків загального фонду, визначеного статтею 14 Бюджетного кодексу України.

 

           Державне управління (органи місцевого самоврядування)

 

 У бюджеті Цуманської селищної територіальної громади на 2022 рік за бюджетною програмою „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів” у загальному фонді передбачено асигнування у сумі 9717552 грн. За рахунок цих коштів утримується апарат Цуманської селищної ради. За бюджетною програмою „Керівництво і упраління у відповідній сфері у містах(місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах” передбачено фінансування відокремленого структурного підрозділу Цуманської селищної ради  відділ фінансів – 690177 грн.

Видатки на виплату заробітної плати на 2022 рік обраховані у загальній сумі 7260 000 грн., нарахування на заробітну плату у сумі 1647000рн.. У розрахунках враховано виплати за посадовими окладами, надбавки та доплати обов’язкового і стимулюючого характеру. На розрахунки за енергоносії та комунальні послуги  передбачено 483552 грн., що відповідає прогнозному рівню цін і тарифів на теплопостачання, водопостачання, електроенергію. Видатки по незахищених статтях на утримання апарату селищної ради  обраховані у сумі 327000 грн. (підписка періодичних видань, придбання канцтоварів, господарських товарів, конвертів, бланків, пального, виготовлення електронних ключів, заправка та ремонт картриджів, послуги зв’язку, послуги позавідомчої охорони, вивіз сміття, обслуговування програм, сайту, видатки на відрядження, інші видатки).  

  По спеціальному фонду обсяг видатків затверджено в сумі 111 000 гривень за рахунок коштів, які надходять від оренди приміщень (на придбання канцелярських і господарських матеріалів, оплату послуг). Планом по мережі та штатах бюджетних установ по органах місцевого самоврядування штатна чисельність складає 65,0 штатних одиниць.

 

 

 

Освіта

 

По освітній галузі в бюджеті територіальної громади на 2022 рік плануються видатки у загальній сумі 116350119 грн., в тому числі у загальному фонді – 133853490 грн., спеціальному – 4437700 грн., з них: - надання дошкільної освіти - 20373151 грн. (за рахунок власних джерел);

 - надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами – 109222119 грн., а саме: за рахунок освітньої субвенції в сумі 85923700 грн., субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 532911 грн. та власних джерел – 22765508 грн.);

 - надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти , заходи із позашкільної роботи з дітьми – 1546840 грн.(за рахунок власних джерел);

- надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими) – 2711380 грн. (за рахунок власних джерел);

За бюджетною програмою „Надання дошкільної освіти” видатки на виплату заробітної плати працівникам на 2022 рік обраховані у загальній сумі 14100000 грн., нарахування на заробітну плату - у сумі 3243000 грн.. У розрахунках враховано видатки на оплату праці згідно штатних розписів та тарифікаційних списків установ з урахуванням підвищення мінімальної заробітної плати, надбавку педагогічним працівникам за престижність.

На  харчування дітей передбачено кошти у сумі 2775000 грн., в тому числі кошти загального фонду 1200000 грн. та спеціального 1575 000 грн. Середні витрати на харчування 1 дитини в день визначено в розмірі 40 гривень.

Для придбання медикаментів передбачено 10 000 грн. На оплату енергоносіїв та комунальних послуг видатки враховані у повному обсязі і складають 1682151 гривень. Видатки по незахищених статтях дошкільної освіти обраховані у сумі 138000 грн.

Джерелами формування спеціального фонду по дошкільних навчальних закладах є власні надходження бюджетних установ освіти в сумі 1575000 грн., які спрямовуються на придбання продуктів харчування.

 Фонд оплати праці з нарахуваннями по загальноосвітніх навчальних закладах на 2022 рік обрахований в сумі 102036700 грн. Питома вага становить 65,7 відсотка до загального обсягу видатків. При розрахунку видатків на заробітну плату враховано вимоги чинного законодавства щодо оплати праці працівників закладів освіти, зокрема підвищення розміру мінімальної заробітної плати , розмір І тарифного розряду, доплати та надбавки обов’язкового характеру (вислуга років та престижність праці в розмірі до 30 відсотків.

 Видатки на харчування по загальноосвітніх школах передбачені в сумі 3824000 грн. Вартість харчування на одного учня становитиме 25 гривень на день. Обсяг планових показників на оплату комунальних послуг та енергоносіїв по загальноосвітніх навчальних закладах у 2022 році становить 4818260 грн. Розрахунок проведений, виходячи із натуральних обсягів споживання енергоносіїв у 2021 році та з урахуванням прогнозованого росту цін і тарифів. Джерелами формування спеціального фонду по загальноосвітніх навчальних закладах є:

- є власні надходження бюджетних установ освіти в сумі 2824000 грн., які спрямовуються на придбання продуктів харчування

-  надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) в сумі 2 000 грн., які спрямовуються на придбання матеріалів.

 За бюджетною програмою «Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти» видатки на виплату заробітної плати працівникам на 2022 рік обраховані у загальній сумі 1473540грн., нарахування на заробітну плату – в сумі 275540 грн. При розрахунку видатків та нарахувань на заробітну плату враховані вимоги чинного законодавства. Обсяг планових показників на оплату комунальних послуг та енергоносіїв  у 2022 році становить 56300 грн. Розрахунок проведений, виходячи із натуральних обсягів споживання енергоносіїв у 2021 році та з урахуванням прогнозованого росту цін і тарифів

 За бюджетною програмою «Надання спеціальної освіти мистецькими школами» видатки на заробітну плату з нарахуваннями обраховані в сумі 2597380 грн. Обсяг планових показників на оплату комунальних послуг та енергоносіїв по музичній школі у 2022 році становить 97000 грн.

Розрахунок проведений, виходячи із натуральних обсягів споживання енергоносіїв у 2021 році та з урахуванням прогнозованого росту цін і тарифів. Джерелами формування спеціального фонду по музичній школі є власні надходження бюджетної установи освіти в сумі 38700 грн., які спрямовуються на придбання матеріалів та оплату послуг.

 

Культура і мистецтво

 

 

 По галузі культури і мистецтва в бюджеті селищної територіальної громади на 2022 рік плануються видатки у загальній сумі 3834800 грн., в тому числі у загальному фонді – 3769800 грн., спеціальному – 65 000 грн., з них:

 - забезпечення діяльності музеїв і виставок – 280000 грн.;

 - забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів – 3554800 грн..

 

                                            

Соціальний захист та соціальне забезпечення

 

 

 По галузі соціального захисту і соціального забезпечення передбачаються видатки у загальній сумі 2647760 грн.

 

 

                     Житлово-комунальне господарство

 

 По галузі житлово-комунального господарства передбачаються видатки у загальній сумі 500 000 грн., на фінансування Програми розвитку комунального господарства та благоустрою на території Цуманської  територіальної громади на 2022 рік.

 

 

Інша діяльність

 

 За бюджетною програмою « Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони» передбачено 1835532  гривень, в тому числі на оплату праці з відрахуваннями працівників пожежної охорони 1690432 гривень, на придбання паливно-мастильних матеріалів 110 000 гривень..

Для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та інших непередбачених видатків в бюджеті територіальної громади сформовано резервний фонд у розмірі 70 000 грн..

                      

Міжбюджетні трансферти

 

Обсяг міжбюджетних трансфертів у видатках загального фонду бюджету територіальної громади пропонується визначити у загальній сумі 1960400 гривень. Передача коштів проводитиметься відповідно до договорів про надання міжбюджетного трансферту. Бюджету Ківерцівської територіальної громади 1960400 грн.з них: для надання соціальних послуг у відділенні стаціонарного догляду для постійного проживання 146400грн.; на Ківерцівський РЦПМСД 1600000 грн. на заробітну плату і утримання; на утримання об’єднаного трудового архіву - 95 000 грн.; КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» на утримання – 119000 гривень.

 

Місцеві програми

                                                        

                                                       (тис.грн.)

01      Селищна рада                          -                655,0 грн.

 

 

 Програма соціального захисту населення

 на 2022 рік                                                                                           - 100000

 

 Програма розвитку житлово-комунального

 господарства та благоустрою по Цуманській ОТГ                        -500000                                                         

 на 2022р.

Програма «Сільський автобус» на 2022 рік                                    -5000

 

                                                             

 

 

Начальник відділу  фінансів                                              Іванна Привиденець


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь